دومین نمایشگاه تخصصی قهوه، نوشیدنی، شیرینی و شکلات – قم ۱۴۰۳

دومین نمایشگاه تخصصی قهوه

دومین نمایشگاه تخصصی قهوه، نوشیدنی، شیرینی و شکلات – قم ۱۴۰۳

نمایشگاه قهوه قم

به گزارش سایت رسمی نمایشگاه قهوه، نوشیدنی، شیرینی و شکلات و صنایع وابسته 8 آبان ماه 1403 در محل نمایشگاه بین المللی قم برگزار خواهد شد.

مرکز دائمی نمایشگاه‌ها بین‌المللی قم از 8 تا 11 آبان ۱۴۰3 میزبان این رویداد خواهد بود. تولیدکنندگان قهوه، نوشیدنی، شیرینی و شکلاتف برشته‌کاران، واردکنندگان دانه سبز، صاحبان کافه‌های ثابت و کافه‌های سیار و صنایع وابسته این حوزه، محصولات، تجهیزات و خدمات خود را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد. بازدید از این نمایشگاه برای همگان آزاد و ساعت بازدید 16 تا 22 است.

این نمایشگاه با حضور شرکت های معتبر داخلی و بین المللی و حضور هیات های تجاری داخلی و خارجی و برگزاری مسابقات و سمینار های تخصصی در حوزه قهوه در آبان ماه 1403 برگزار می شود.

با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، مدرسه قهوه ایران

برگزارکننده نمایشگاه : شرکت نمایشگاه بین المللی قم

در این سایت میتوانید اخبار مربوط به نمایشگاه تخصصی قهوه، چای، شکلات، شیرینی، ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات قم 1403 را مشاهده کنید.

تاریخ شمسی: 8 تا 11 آبان ماه 1403

زمان بازدید 16 عصر الی 22 شب

محل نمایشگاه های بین المللی قم

اینستاگرام : irancoffeeexpo

سایت :  https://irancoffeeexpo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *