نمایشگاه هرکا | ششمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

نمایشگاه هرکا

نمایشگاه هرکا | ششمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

نمایشگاه هرکا | ششمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر آفتاب

ششمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود و کترینگ امروز، دهم مردادماه، در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

این رویداد مهم صنعتی که به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت، فرصتی مناسب برای فعالان صنعت غذا و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی فراهم می‌کند تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند.

در نمایشگاه امسال شرکت‌های شاخص این حوزه طیف گسترده‌ای از تجهیزات مدرن آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها، فست فودها و خدمات کترینگ را ارائه می‌دهند. این رویداد همچنین فرصتی برای تبادل تجربیات، آشنایی با فناوری‌های نوین و ایجاد ارتباطات تجاری جدید در این صنعت به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود این نمایشگاه، که تا سیزدهم مردادماه ادامه خواهد داشت، میزبان هزاران بازدیدکننده باشد.

ششمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست‌فود ، کترینگ و کافی شاپ امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ با حضور هیئت مدیره اتحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ تهران در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه هرکا | ششمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

پیمان فلسفی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ، محسن مبرا و علی زعفری از اتحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ تهران میهمانان ویژه این نمایشگاه بودند.

علی‌اصغر شالبافیان در این مراسم از توجه ویژه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به حوزه خوراک خبر داد و گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشنهاد داد که برخی از ارائه‌دهندگان خدمات غذایی به مصادیق ارائه‌دهندگان خدمات گردشگری اضافه شوند.

این پیشنهاد اجرایی می‌شود تا ارائه‌دهندگان خدمات غذایی هم بتوانند از تسهیلاتی که به ارائه‌دهندگان خدمات گردشگری اعطا می‌شود، بهره ببرند.

منبع : irancoffeeexpo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *